Wednesday, October 5, 2011

pencarian kawan lama

kawan lama #1

Seri Adriani. jiran aku masa darjah 3 kat kempas.
sekarang kalau tak silap duduk parit yani.
dah lama sangat tak jumpa sejak tahun 2001.


kawan lama #2

Afiqah Raaee. kawan kat sk bbu2
tusyen skali kat cg. saguntala
terpisah bila habis darjah 3.
ayah kena pindah, sempat babai dia ikut phone je.


kawan lama #3

ashman, luqman, hilmi, hafiz
kawan2 masa darjah 3 gak.
geng2 laki yg dulu2 selalu lepak sama
suka kawan ngan abang aku masa sekolah agama
supaya boleh ejek aku balik. haakkk ptuihhh
tak gune punye korang


kawan lama #4

ezzati
kenal kat nadwah perlis
sekolah teknik DUHMS
walaupun kenal beberapa hari je, tapi ngam macam kawan sejak dari lahir
nombo ko dah ilang la ezzaaaaaa.


kalau korang baca ni,
please please pretty please find me at facebook (faridah ashburn)
takpun komen la kat post ini
aku nak tau sangat korang kat mana sekarangggg
walaupun korang mungkin tak ingat aku langsung


:')