Sunday, January 25, 2009

vote 4 me!!



undilah saya sebagai HG anda!!!


*HG stands for hard gay oke!



Monday, January 19, 2009

medal untuk farid

x-country berlalu
aku berjaya
bawak balik sekeping hadiah
bulat, kaler bronze
kredit to aing
sbb jd target
supaya x jauh ketinggalan
ngahaha
nyaris pengsan kat gayen
iyela. org lepas lari balik umah tido
aku lepas lari gi jejalan kat gayen
apara.
well, mr teksi nk suruh bwk ic
hopefulllllly bukan utk cross country daerah!
no, no, no, (infinity)

Sunday, January 11, 2009

rusyda tagged me

1) Do you think you're hot?
whoot whoot. panas panas.

2) upload your favourite picture of you?















3) Why do you like that picture?

gigi aku cantik menawan

4) When was the last time you ate pizza?
bulan lepas. makan pizza ngan wowang lps tgk citer los dan faun.

5) The last song you listened to?
rossa - atas nama cinta

6) What are doing right now besides this?
tgk buletin utama

7) What name would you prefer besides yours?
jessica alba duda berhias

sakitnya kebenaran

aku dapat tau apa sebenarnya berlaku
aku tau kita dah tak berapa nak sebulu
aku akan mengambil beberapa langkah lagi
aku akan pastikan selepas ini
aku punya sahabat tidak bermusuh lagi
aku mahu yang benar menjadi berani
aku hendak yang salah mengaku silap diri
aku mahu derita ini berhenti
aku mahu segalanya kembali jernih
aku tidak mahu dengar suara merintih
aku sayang kamu semua
aku mahu kita semua hidup sejahtera
aku minta maaf
aku hidup di dunia dihurung khilaf

Friday, January 9, 2009

sabarlah hati

aku tak tau ape yg tgh berlaku
mungkin aku start rase
tempias tempias penghinaan
bibit bibit pemijakan kepala
bait bait dusta

wahai dunia,
aku tersepit!
aku dihimpit!
batinku menjerit!
derita ini maha perit!
tiadakah ihsan walau secubit?

wahai taulan-taulanku
hiduplah kamu di dunia ini
dengan keredhaan allah
dan juga makhluk-Nya



(maaf seandainya ini bagimu hanya repekan)

Sunday, January 4, 2009

dialog antara aku dan 'dia yang bersarang'

AKU BERPUAS HATI!

sebab ape?
sebab ak berjaya

berjaya ape?
improve performance mase jd MC td (walaupun masih x perfect)

apsal lak?
ye la, selama ni asik kene sound je. arini xdgr pulak neg- feedback

so what?
maybe good sign utk ak

knape?
bersemangat la. tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi.

ye ke?
errr. tak kot. td terkantoi gi lunch ngan paih. makan je. xkan nak makan kat kantin yg pinggan
xbasuh 2 bulan tuh

abih tu?
biarkan aje. ak xwat papepon.
so, dengan lafaz bismillah, aku memulakan langkah baru
sebagai ketua pengawas perempuan kabinet bayangan
semoga amanah ini
aku pikul dengan adil, bijak, sabar, qanaah.

lepas tu?
terserah dong!
boley masuk kempen ke x
kahkah