Friday, October 3, 2008

hellboy VS headgirl


kenape hellboy?
knape headgirl?

alaa korang nih....
sebab dua2 pict ni ialah aku sekarang....
ngaaaaa~

tgk tgn hellboy tuh
tu dkt2 nk same ngan condition aku sekarang...
tangan batu...
wakakaka....
biaselah....eksiden...
nk wat camne...
sesungguhnye simen ni teramatlah gatal bila dipakai
agaknye lepas bukak bandage ni aku buleh hidang kat member2 sup cendawan cap tangan.
ni sume nemo pny psl...
yg ko tekejut tu pehal??
dh la ak x pki saddle!
tarik rein pon tak makan!
ko humban aku pulak?
tobat lepas ni aku jumpe ko,
aku sontot bontot ko...wawawawawawa

headgirl, headgirl...
dugaan pertama aku sebagai headgirl...
adeyhhh
walaupun hanya kabinet bayangan,
bahang kehangatannye dah membakar spinal cord aku....
adessss......
kenapa korang bagi kepercayaan yg terlalu tinggi kpd aku?
aku x pernah bagi harapan kat korg
aku x pernah lobi diri aku kat korang
aku x pernah jaja sume kebolehan aku kat korang
tapi kenapa faridah hanim jugak yang korang pilih?
xkan korg x tau aku ni
nakal?
jahat?
bermasalah?
time management problem?
emotional?
mulut sprinter?
psycho?

papepon...
dose kalo x laksanakan amanah..
ni aku anggap amanah la...
amanah untuk memperbaiki diri sendiri
amanah untuk memperbaiki rakan sebaya
amanah untuk memperbaiki senior senior
amanah untuk memperbaiki adik junior
amanah untuk memperbaiki lembaga pengawas
dan juga amanah untuk memperbaiki nusa dan bangsa~

semoga dengan kepatahan tulang aku nih,
terbentuk bone cell yg lebih keras
supaya tangan aku lebih kuat
untuk pikul semua amanah ni.....

faridah hanim,
semoga berjaya sebagai seorang headgirl....
walaupun hanya headgirl bayangan....