Saturday, September 13, 2008

exam~

aku x tau...
cara mane patut aku try....
nape markah aku selalu cam tuttt.....
bukan aku x study,
bukan aku tak jawab,
bukan aku x paham soalan,
aku cume blank~
ya Allah....
bagi la aku kesempatan untuk tebus kegagalan aku dlm sume subjek kritikal nih...
aku x nak turun kelaaaasssss~
aku malu pada diri sendiri kalo aku turun kelas~
astaghfirullah~
aku dah sumpah~
aku xkan meniru lagi
dan aku x meniru~
kawan2 aku yg tiru!
aku x bersalahhhhhh
kenapa korang tak jujur?
kenapa korang x kasitau perkara sebenarnye kat sir tan?
kenapa korang nak meniru????!!!!!!
sedar la diri....
kalau korang boleh dpt kerja dengan result exam yg meniru,
hasil gaji korg tu x halal tau x???
nak ke kasi makan diri sendiri, anak bini, mak bapak, cucu cicit
rezeki yg x halal?
dah campur dengan darah daging
nak buang camane???
cube bgtau?
satu je cara...
taubat laaaa.....
nak buat bende nakal pon banyak lagi cara lain laaaa....
aku yg taiko ni pon x niru dlm exam tau?
ni kan pulak korang~
adesssss......

manusia, manusia.....